استخدام مترجم
استخدام مترجم

استخدام مترجم در درالترجمه

 

استخدام مترجم به مجموع فرآیندی برنامه ریزی شده اطلاق می شود , که به وسیله آن مترجم میتواند از طریق آزمون جذب مترجمی اقدام به فعالیت رسمی طبق موازین و قوانین حاکم که در فرآیند جذب مترجم وجود دارد فعالیت داشته باشد.

اگر شما مترجم هستید  و به دنبال استخدام و جذب در دارالترجمه رسمی می باشید این فرصت مغتنمی است تا به دنبال مشاغل خانگی و از راه دور درآمدزایی کنید , شغل ترجمه امروزه با مدد خدمات ترجمه آنلاین , توانایی خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان شده و با تکیه بر مهارت های تخصصی مترجمان میتواند از فرصت های موجود به نحو احسن بهره برد .

بسیاری از مشاغل ترجمه امروزه توسط مترجمان انجام میپذیرد لذا برخی مترجمین آزاد میتوانند با طی مراحل جذب و استخدام ما به عنوان کارمند حضوری و یا غیر حضوری در دپارتمان ترجمه پارسیس مشغول به کار شوند .

اگر شما به صورت دو زبانه هستید ، این فرصت های زیادی را برای مشاغل کار از خانه ، مانند مراکز تماس دو زبانه ، شغل ترجمه ، تفسیر ، بومی سازی ، آموزش آنلاین و موارد دیگر باز می کند. البته هر یک از این مشاغل علاوه بر توانایی زبان شما می توانند به مجموعه مهارت های متفاوتی نیز نیاز داشته باشند. همچنین مشاغل با زبانی که شما صحبت می‌کنید متفاوت خواهد بود.

بسیاری از مشاغل ترجمه توسط مترجمان انجام می شود ، اما برخی از شرکت ها مترجمان خانگی را به عنوان کارمند استخدام می کنند. لیست زیر شامل فرصت های ترجمه هم برای پیمانکاران مستقل و هم برای کارمندان با مهارت در زبان های مختلف است. به خاطر داشته باشید که اگر مهارت دو زبانه دارید ، ممکن است بخواهید در جستجوی شغل خود ، دو زبانه را نیز به عنوان یک کلمه کلیدی در جستجوی شغل خود قرار دهید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل استخدام مترجم کلیک کنید

درباره ما iranpoor

همچنین ببینید

تولید محتوا

استخدام کارشناس تولید محتوا

دارالترجمه پارسیس جهت تکمیل کادر خود اقدام به استخدام کارشناس تولید محتوا و مدیر بازاریابی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *